Interwencja poselska w PGE Obrót S.A. w Jarosławiu

Po wczorajszym, wieczornym telefonie z prośbą o pomoc, od osób starających się złożyć wniosek o zamrożenie ceny prądu, dziś, wczesnym rankiem udałem się do siedziby PGE Obrót S.A. w Jarosławiu. Po rozmowach z oczekującymi w kolejce, Panem kierownikiem oddziału oraz Panią Dyrektor Regionu Zamość udało się znacznie przyspieszyć obsługę klientów. Wg moich rozmówców z PGE jest także szansa, że w ostatnich dniach składania wniosków uda się liczbę tych punktów jeszcze zwiększyć. Ważną informacją przekazaną przez Panią Dyrektor jest zapewnienie, że jeśli ktoś w terminie złożył zdalnie elektroniczne dokumenty, to nawet jeśli złożona dokumentacja jest błędna, to będzie możliwość jej korekty i/lub uzupełnienia w późniejszym okresie. Rozmawialiśmy również o poprawie samej organizacji pracy choćby poprzez lepszą informację wizualną. Za dzisiejszą szybką i pozytywną reakcję należą się podziękowania zarówno pracownikom oddziału, jak i Pani Dyrektor, jednak zgodnie ze złożoną oczekującym w kolejce deklaracją, będę monitorował sytuację do końca okresu przyjmowania wniosków i w razie potrzeby podejmował konieczne działania.